Saturday, June 15, 2013

Round 1 with knife, after this round autorestart and live



wup_enable - Started with knife.
wup_disable - Stop with knife.
wup_autostart 0/1 - Started automatically
wup_respawn 0/1 - For respawn player (only in this round).
wup_mode 2
wup_items "abcd" - a-Bomb,b-Flash,c-smoke,d-C4 per T and Defuse per CT
wup_time "sekondat" - Sekondat qe don me lon Nxemjen me thika
wup_winner 0/1 - E Shfaq Fituesin e lojes me thika ne Fund te nxemjes


Instalimi (Në Gjuhën Shqipe)
Per Instalim i bartni tek VPS,FTP ose GP,tek configs e dergoni plugins-warmup,tek plugins e dergoni warmuppro.cfg,tek scriptin warmuppro.sma,tek data>>Lang e dergoni warmuppro.txt
Edhe tek plugins.ini tek configs nfund shenone warmuppro.amxx

Tek addons/amxmodx/configs/amxx.cfg i bartni keto :

wup_autostart 1
wup_respawn 1
wup_mode 2
wup_items "abcd"
wup_time "60"
wup_winner 1


Per me Lshu warmupin duhet 1 admin mja bo wup_enable edhe wup_mode 2(per me dal roundi me thika),per me nal wup_disable

Download (MediaFire Link)

0 comments:

Post a Comment